Здоров'я

В Канаді виявили другий випадок тромбозу після вакцини AstraZeneca

0

В Канаді зареєстрували другий випадок розвитку тромбозу після застосування вакцини AstraZeneca проти коронавіруса COVID-19, передають західні ЗМІ з посиланням МОЗ країни.

У відомстві зазначили, що цей пацієнт отримав медичну допомогу і зараз йде на поправку. Ускладнення з’явилися після того, як він отримав щеплення від COVID-19 вакциною AstraZeneca, виробленою в Індії.

Про перший подібний випадок Канада повідомила в минулий вівторок. Він стався з жінкою, яка отримала таку ж вакцину.

Незважаючи на це, МОЗ Канади заявило, що подібні випадки ускладнень при застосуванні вакцини залишаються дуже рідкісними, тому в країні вважають, що переваги вакцини перевищують потенційні ризики. Також у відомстві зазначили, що будуть продовжувати спостереження за застосуванням всіх вакцин проти COVID-19.

До теперішнього моменту близько 23,3% населення Канади отримали як мінімум одну дозу вакцини проти коронавіруса. Країна зараз переживає третю хвилю пандемії.

З початку пандемії коронавіруса в Канаді зареєстрували понад 1,1 млн випадків коронавіруса, померли понад 23,5 тис. осіб.

Читати також

Коментарі

Залишити відповідь