Згідно з недавнім дослідженням, вживання риби дозволяє зменшити ймовірність виникнення крововиливу в мозок. Докладніше про це – на neurosciencenews.com.
Команда вчених з Університету Бордо (Франція) провела дослідження, під час якого з’ясувалося, що ризик виникнення інсульту пов’язаний із частотою та кількістю вживання людиною риби.
В експерименті брали участь 1623 особи віком від 65 років. Усі вони мали серцево-судинних захворювань, деменції чи інсультів. Дослідники проаналізували результати МРТ мозку випробуваних, і навіть їх анкети дієтичних звичок. Потім учасників розділили на чотири групи, залежно від того, наскільки часто вони їдять рибу. Наприкінці порівняли кількість симптомів захворювань кровоносних судин у всіх людей.
Виявилося, що ознак інсульту та пошкоджень головного мозку на знімках МРТ найменше було у тих, хто вживав рибу найчастіше. Найпомітніше це було помітно у людей віком від 65 до 69 років.


